Global Satisfaction Survey 2017: een update

FacebookTwitterLinkedInShare

Net als bij de vorige editie van de Adecco Satisfaction Survey vinden we het belangrijk de globale resultaten te delen met onze kandidaten, klanten en collega’s.

Het percentage deelnemers bij klanten en kandidaten steeg, zodat we de bekomen informatie als meer representatief kunnen beschouwen. We doen er alles aan om ook in komende enquête (herfst 2017) deze trend verder te zetten.

De tevredenheid van onze klanten blijft stabiel, maar we stellen vast dat de positieve uitschieters in aantal afnemen. De aandachtspunten “Administratie” en “Voorbereiding kandidaten” zorgen ervoor dat Adecco op beide vlakken initiatieven aan het nemen is om concreet te optimaliseren.

De algemene tendens bij kandidaten is merkelijk positiever, hoewel ook daar de extremere waarden afvlakken. Punten zoals “Feedback” en “Job Aanbiedingen” blijven belangrijk en in een markt die meer en meer kandidaat-gedreven wordt, zien we dat de meer systematische opvolging via het Adecco YouMe programma zijn vruchten begint af te werpen.

Wij kijken in elk geval uit naar de volgende ronde om de feedback verder te verdiepen en de gerealiseerde verbeteringsprojecten voor klanten en kandidaten te evalueren.

Beste groeten.

Adecco Quality